Nyomtatóbarát változat

Vásárlói tájékoztató

A vásárlás menete:

1.    Válassza ki a megvásárolni kívánt könyvet kínálatunkból.

2.    Töltse ki a hozzátartozó megrendelőlapot, amelyben kérjük adja meg:

a)   a darabszámot,

b)   a megrendelő nevét, elérhetőségét, szállítási címét (amennyiben a számlázási név/cím eltér, úgy azt a megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni!),

c)   a fizetés módját (postai utánvét, személyes átvétel, futárszolgálat, átutalás),

d)   a képen látható ellenőrzőkódot.

3.     Ellenőrizze a megadott adatokat!

4.     Küldje el megrendelését a BEKÜLDÉS gombra kattintva.

Megrendeléséről rendszerünk 24 órán belül automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. 

 

Fizetés és szállítás 

A fizetés a legtöbb esetben készpénzben történik. Online bankkártyás vagy utalvánnyal történő fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

Fizetés és átvétel módjai: 

1.    Postai úton utánvéttel, vagyis a megrendelt könyv/könyvek árát és az esetleges szállítás költséget minden esetben utólag, a csomag átvételekor kell kifizetnie.

Külföldi címre történő feladáskor:

http://www.posta.hu/static/internet/download/2015_lapdijszabas_magyar.pdf 

PostaPont szolgáltatással

http://www.postapont.hu/ 

2.   Személyesen Kiadónkban kizárólag készpénzben. A megrendelt könyvet/könyveket a visszaigazolástól számított 15 napon keresztül nyílik lehetősége átvenni az alábbi címen és időpontban:

Agroinform Kiadó és Nyomda Kft. 
1149 Budapest, Angol u. 34.

Hétfő-Csütörtök: 7:00-15:30-ig

3.    Futárszolgálattal (kizárólag belföldre) a Sprinter Kft. közreműködésével, a csomag átvételekor kell megfizetnie a csomag értékét, valamint feladási díját.

4.   Átutalással történő fizetés is lehetséges könyvtárak, intézmények, cégek és magánszemélyek megrendelése esetén előzetes egyeztetés alapján.

Az összeg megérkezését követően adjuk fel postán megrendelését.

Az erre vonatkozó igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak:

E-mail: kereskedelem@agroinform.com; telefon: +36 1 220 8331

 

Szállítási költségek:

1.   Postai úton, utánvéttel, illetve átutaláskor a mindenkor érvényes postaköltségek a vevőt terhelik.(Felhívjuk a figyelmet arra, hogy minden küldeményt ajánlottan adunk fel)

vagy

PostaPont szolgáltatás: A PostaPont hálózat egy új, kényelmes, országszerte több mint 2700 helyen hozzáférhető csomagátvételi módot kínál.

Előnyök: Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésére, széleskörű elérhetőséggel.

1.   Csomagját átveheti az Önhöz legközelebb eső postán, vagy éjjel-nappal nyitva tartó MOL-benzinkutakon

  2.  Házhoz szállítás a Sprinter futárszolgálat közreműködésével zajlik, ennek költségei:

40 kg-ig minden csomag bruttó 2000 Ft-os áron kerül a megadott címre.

 

Szállítási határidők:

Postai úton történő fizetés esetén:

Sima feladással, utánvéttel a megrendelés napján (péntek-szombat-vasárnap esetében az azt követő első nyitvatartási napunkon) 10:00 óráig leadott rendelések aznap kerülnek postára.

A posta gyorsaságától függően kb. 3-7 munkanap alatt érkezik meg a küldemény az Ön által megadott szállítási címre. (elsőbbségi feladás igénylése esetén a postai felárat a vevő fizeti)

Átutalással történő fizetéskor:

Az átutalt összeg megérkezését követő 1. munkanap adjuk postára a megrendelt terméket/termékeket.

Futárszolgálattal:

H-CS munkanapokon délelőtt 10:00-ig leadott rendelések rendszerint 1 munkanap alatt megérkeznek a kért szállítási címre.

 

Rendelés lemondása, vásárlástól való elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 8 munkanapon belül. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza az Agroinform Kiadó és Nyomda Kft. címére (1149 Budapest, Angol u. 34.), és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. A visszatérítés nem vonatkozik sem a kézbesítés, sem a visszaküldés szállítási költségére. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli amennyiben azt az átvételtől számított 3 munkanapon belül jelzi munkatársaink irányába.

A vételár mindig a kiválasztott áru vagy szolgáltatás mellett feltüntetett ár. A webáruházban feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák. Amennyiben a terméket, illetve szolgáltatást egyéb közterhek is terhelik, a feltüntetett árak ezeket is tartalmazzák.

Eladó fenntartja a webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

A webáruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a járulékos költségeket, különös tekintettel a fuvardíjra, szállítási költségre, postaköltségre, a vételár kiegyenlítésével kapcsolatos díjakra, csomagolási költségekre. A járulékos költségek Vevőt terhelik, az elfogadott megrendelés teljes vételára a termékeknek és szolgáltatásoknak a járulékos költségekkel növelt vételára.


Ügyfélszolgálat

Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban forduljon ügyfélszolgálatunkhoz

Hétfő-csütörtök 7:00 és 15:30 óra között a +36 1 220 8331 telefonszámon, vagy a kereskedelem@agroinform.com e-mail címen.